שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס Hunter EDGE – יוני 2024

אנחנו מתרגשים להציג את עדכון הגרסה האחרון שלנו, המשלב טכנולוגיות מתקדמות ופיצ'רים חדשניים במערכת ה HUNER EDGE.     החודש צוות הפיתוח שלנו השקיע בפיתוחים מרכזיים כמו עיצובים חדשים למסך ההתחברות, יכולות יצירת טמפלייטים וחתימות במייל, וניתוח אוטומטי של כתובות לינקדין. המשיכו לקרוא כדי להתעדכן בכל השדרוגים האחרונים שיעזרו לכם לעבוד בצורה חכמה, מהירה ויעילה יותר.  

 

1. שדרוג מסך הלוגאין עם עיצובים חדשים

הוספנו עיצובים מתחלפים למסך ההתחברות, המכילים לינקים למידע על מוצרים חדשים ושדרוגים במערכת כדי שתיהיו מעודכנים כבר ממסך הכניסה! 

 

2. יצירת טמפלייטים למייל  

שדרגנו את יכולות התקשורת עם המועמדים במייל ומהיום תוכלו ליצור טמפלייטים לשליחה במייל מתוך המערכת, לעדכון מועמדים בתהליך בצורה מהירה ויעילה. 

 

3. יצירת חתימה למיילים היוצאים בקלות  

הוספנו יכולת ליצירת חתימה מקצועית ואישית הכוללת לוגו ותמונה ולהשתמש בה בטמפלייטים, והאפילו להוסיף קישורים לרשתות החברתיות בתוך החתימה. 

4. ניתוח כתובת לינקדין באופן אוטומטי  

כדי לחסוך זמן יקר ויעול תהליך הגיוס הוספנו את היכולת לנתח כתובת לינקדין שמופיעה בקורות החיים כך שהיא תיכנס אוטומטית לכרטיס המועמד, כל מה שנשאר לכם הוא ללחוץ על הקישור ולהיכנס לעמוד הלינקדין של המועמד בלחיצה אחת. 

 

5. שדרוג כלי העלאת אקסלים ותמיכה ביחידת אב 

שדרגנו את הכלי להעלאת אקסלים למערכת, והוא כעת תומך ביחידת אב ויצירת היררכיה באירגון. 

 

6. איחוד מועמדים לא פעילים  

הוספנו את היכולת לבצע איחוד מועמדים גם על מועמדים שאינם פעילים במערכת, כך תמנעו מכפילויות גם במועמדים לא פעילים ותשמרו על סדר במאגר הנתונים.

 

 7. תיעוד קורסים והכשרות של עובד* 

שדרגנו את תיק העובד עם היכולת לתעד קורסים והכשרות, כך שתוכלו לעקוב בקלות אחרי הפיתוח המקצועי והתקדמות העובדים בקלות. 

 

8. יצוא דוח פעילויות עובדים* 

כחלק משדרוג היכולת לניהול המשאב האנושי בארגון הוספנו את היכולת להוציא דוח מהמערכת לפי פעילויות העובדים, כולל חופשות לידה ושיחות חתך. כך תקבלו תמונה מלאה וברורה על הפעילויות בארגון בכל רגע נתון. 

 

9. חיפוש עובדים לפי סטטוס* 

כדי להקל עליכם בניהול עובדים ובתכנון כח האדם הוספנו את היכולת לחיפוש עובדים לפי סטטוס (כגון חופשת לידה, מילואים וכו') 

 

10. זיהוי כפילויות עובדים* 

שדרגנו את היכולת לזיהוי כפילויות עובדים, עם אופציה לאיחוד עובדים שכבר קיימים במערכת, כך תשמרו על מאגר נתונים מדויק ותמנעו מכפילויות. 

* זמין לארגונים בלבד 

אצלנו בחברת נילוסופט הטכנולוגיה אף פעם לא עוצרת במקום!
נתראה בעדכון גרסא בחודש הבא 
😊