שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס Hunter EDGE – אוגוסט 2024

חודש אוגוסט הגיע, ואיתו השדרוג החדש! אנחנו מתרגשים להציג את העדכונים החדשים למערכת HUNTER EDGE, המביאים עמם חידושים טכנולוגיים ושדרוגים משמעותיים שישפרו את חוויית המשתמש ויעילות העבודה בכל הקשור לניהול מועמדים ועובדים ויעניקו לכם יתרונות מובהקים בניהול תהליכי הגיוס.

 

1. שדרוג מסך תוצאות חיפוש עובד

במערכת קיימת היכולת לחפש עובדים על פי קריטריונים מסויימים. כעת שדרגנו את מסך תוצאות חיפוש העובדים והוספנו עמודות נוספות עם האופציה לסנן גם לפי סטטוס עובד. כך המידע מפורט ונגיש יותר ומאפשר לכם למצוא במהירות וביעילות את העובדים הרלוונטיים לכם.

2. הוספת היכולת לפלטר לפי “עיר” בדוחות

במערכת קיימת האופציה להפיק דוחות לפי פרמטרים שונים.  כעת הוספנו אפשרות לסנן לפי עיר בדוחות הכוללים פרטי מועמדים. בעזרת היכולת הזאת תוכלו לנהל ולפלח מועמדים בצורה מדויקת יותר לפי מיקום, מה שישפר את אסטרטגית הגיוס שלכם.

3. שדרוג עמוד התדפיס בכרטיס מועמד

למי שלא יודע, בכרטיס המועמד ישנה אופציה להדפיס את המידע המוצג על המועמד התדפיס מפורט. עד עכשיו כל המידע למעט שדות מותאמים אישית, היה מופק בתדפיס. כעת לא רק שהוספנו את היכולת לפלטר לפי משרה ספציפית אלה גם הוספנו את האפשרות להדפיס גם את השדות המותאמים אישית בכרטיס מועמד.

4. שיפור מנגנון הממשק ישיר

כאשר בוחרים זמן חבות בממשק ישיר ישנה אופציה לבחירה לפי חודשים, מעתה הוספנו את היכולת לבחור זמן חבות גם בימים בעת הגדרת ממשק ישיר, לניהול מדויק יותר של מערכות התקשורת.

5. הוספת היכולת לנתח כתובת לינקדין מכלי האקסל להעלאת מועמדים

הכלי להעלאת אקסל יכול לנתח פרמרטים שונים שיופיעו בתוך כרטיס המועמד, כעת שדרגנו את היכולת להעלות ולנתח כתובות לינקדין מכלי האקסל, מה שמאפשר אינטגרציה חלקה ויעילה של פרופילים בתוך כרטיס המומעד ומקנה לכם גישה ישירה למידע מקוון על מועמדים.

6. הוספת יכולת שאיבת התאריך לתוך טמפלייט למייל

במערכת שלנו קיימת היכולת ליצור טמפלייטים יעודיים למייל ולהטמיע בתוכם משתנים כמו שם המועמד, שם השולח, טלפון השולח וכו׳.כעת הוספנו את יכולת לשאוב גם תאריכים אוטומטית לתוך הטמפלייטים שנשלחים במייל, מה שמאפשר שילוב מדויק של מועדים חשובים בתקשורת עם המועמדים.

7. שיפור יכולות ניהול ציוד עובדים בכרטיס עובד

שיפרנו את היכולת שלכם לנהל ציוד עובדים בכרטיס העובד, מה שמאפשר ניהול ומעקב אחר ציוד ומסייע בשקיפות ובשמירה על הסדר והארגון בתוך החברה.

*זמין בגרסאות הרלוונטיות

8. פיתוח פיצ’רים AI חדשים

בנוסף לפיצ׳רים והשדרוגים השונים שעלו בגרסה הזאת, אנחנו ממשיכים לפתח ולהוסיף למערכת פיצ’רים מתקדמים בתחום ה-AI שיתנו שיפור משמעותי ביכולות של המערכת, מה שמבטיח התאמה מדויקת יותר של מועמדים למשרות.

אנחנו נמשיך להתקדם ולחדש, כדי שאתם תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר בצורה היעילה והנוחה ביותר.                             נשמח לשמוע את תגובותיכם ולעזור בכל שאלה או בעיה. עד הפעם הבאה!