שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס Hunter EDGE – ספטמבר 2024

חודש ספטמבר כאן, ואנחנו גאים להציג בפניכם את השדרוגים החדשים למערכת Hunter EDGE! העדכונים האחרונים כוללים חידושים מתקדמים ושיפורים משמעותיים שנועדו לייעל את חוויית השימוש ולהעצים את היכולות שלכם בניהול מועמדים ועובדים.    בין היתר, הוספנו גמישות בטיפול במשרות דיסקרטיות, ושיפרנו את העבודה עם פרופילי לינקדאין בתהליך הקמת מועמדים ועובדים ובנוסף, שדרגנו את מערכת האבטחה ומנגנון ניהול הציוד, כדי לוודא שתהליכי העבודה שלכם יהיו בטוחים, יעילים וממוקדים יותר!

 

1. מייל תודה למשרה דיסקרטית

במערכת קיימת האפשרות* להגדיר שליחת מייל תודה אוטומטי למועמדים שקורות חייהם התקבלו. כעת, נוסף שדרוג שמאפשר להגדיר שמייל זה לא יישלח במקרים של משרות דיסקרטיות, מה שמספק גמישות רבה יותר בטיפול במשרות רגישות.

*זמין בתוספת תשלום

2. תמיכה בלינקדאין בהקמת מועמד ידני

כיום, כאשר מתקבלים קורות חיים המכילים כתובת לינק לפרופיל לינקדין, המערכת באופן אוטומטי שואבת את ההלינק וממקמת אותה בשדה ייעודי, מה שמאפשר לכם גישה ישירה לפרופיל הלינקדאין של המועמד. כעת, שדרגנו את המערכת כך שניתן להזין לינק לפרופיל לינקדין גם בעת הקמת מועמד ידנית, מה שמייעל את תהליך הזנת הנתונים ומבטיח עבודה נוחה עם פרופילים ברשתות החברתיות.

3. שדות חובה בהקמת עובד/הפיכת מועמד לעובד

במערכת, בעת הקמת מועמד, מוגדרים שדות חובה כדי לוודא שהפרטים החיוניים מוזנים בצורה מלאה ומסודרת מתחילת התהליך. כעת, הרחבנו את השדות הללו גם לתהליך הקמת עובד, מה שמבטיח שהמידע המרכזי נשמר בצורה אחידה ומדויקת גם עבור העובדים. שדרוג זה משפר את היכולת לנהל ולעקוב אחרי נתונים חשובים באופן מסודר ויעיל יותר.

4. הקמת משרה – מעבר הזנת יחידה/לקוח ללשונית פרטים 

במטרה לשפר את הדיוק בניהול משרות, העברנו את הזנת היחידה או הלקוח ללשונית הפרטים בממשק הקמת המשרה. שינוי הוא חלק מהכנה להטמעת פיצ’רים AI חדשים

5. שדרוג מנגנון WAF

שדרגנו את מנגנון ה-WAF (Web Application Firewall) של המערכת כדי להבטיח רמת אבטחה גבוהה יותר ולשפר את ההגנה על הנתונים שלכם.

6. שיפורי כרטיס עובד

כיום קיימת במערכת האפשרות לתיעוד נתונ עובד בכרטיס העובד כמו: מסמכים, חוזים, קבצים ציוד ועוד. כעת ביצענו שיפורים בכרטיס העובד, כולל אפשרות לעריכת ציוד ותיקונים של באגים, מה שמבטיח שהמעקב אחר הציוד והתנהלות השוטפת יהיו יעילים יותר.

10. שיפור תצוגה בישויות במערכת

תיקנו באגים בתצוגת הישויות במערכת, כולל הסרת שורות ושדות מיותרים, מה שמשפר את הנראות והיעילות של העבודה מול הנתונים שלכם.

11. שיפור הגדרות משתמש 

 עדכנו ושיפרנו את הגדרות המשתמש במערכת, מה שהופך את תהליך התאמת ההגדרות האישיות למהיר ונוח יותר.

אנחנו נמשיך להתקדם ולחדש, כדי שאתם תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר בצורה היעילה והנוחה ביותר.                             נשמח לשמוע את תגובותיכם ולעזור בכל שאלה או בעיה. עד הפעם הבאה!