שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס Hunter EDGE – אוקטובר 2024

חודש אוקטובר מביא איתו שדרוגים משמעותיים למערכת Hunter EDGE!
השדרוגים החדשים מביאים איתם חידושים בכלים המרכזיים, החל מיכולות ניתוח מתקדמות באמצעות דשבורד BI, דרך שיפורים בוורקפלואו ובניהול החתימות, ועד הוספת יכולות AI חדשות שתוכלו להיחשף אליהם בכנס הגדול שלנו – Niloosoft Hunter AI Release Convention, שיתקיים בדצמבר הקרוב (כל הפרטים בסוף המאמר). כל אלו פותחו כדי להעצים את חוויית השימוש שלכם במערכת ולאפשר לכם להשיג תוצאות מיטביות בתהליכי הגיוס שלכם!

1. מזל טוב! התחדשתם בדשבורד דוחות BI חדש ומתקדם!

דשבורד ה-BI החדש שלנו כאן כדי לשנות את הדרך בה אתם מנהלים את תהליכי הגיוס שלכם! מעכשיו תוכלו לראות בלחיצת כפתור כמה מועמדים פעילים יש לכם היום, כמה משרות פתוחות, ולבצע השוואות בין מועמדים, ספקים ויחידות גיוס. בנוסף, תמצאו גרפים מפורטים שמספקים מבט כולל על סטטוסים חיוביים ושליליים, משפכי גיוס, ופעילויות מגייסים. יתרה מכך, כל הדשבורד מתרענן בהתאמה לישות שתבחרו – בין אם זה משרה, ספק או מגייס – לניהול מדויק יותר ברמת המיקרו. הכינו את עצמכם לעבודה יעילה יותר ולתובנות עמוקות שעוזרות לכם לקבל החלטות במהירות!

2. בוקמארקים נוספים במערכת ובוורקפלואו

כחלק מהתכונות המובנות במערכת הגיוס, ישנה אפשרות להשתמש בבוקמארקים (סימניות) שמאפשרים להכניס משתנים דינמיים כמו שם המועמד, תאריך, שם השולח ועוד, בתוך מיילים או תהליכים אוטומטיים. כעת, נוספו בוקמארקים נוספים (גם בוורקפלואו), כולל אפשרויות חדשות לפרמטרים נוספים מה שמקל על יצירת תהליכים מותאמים אישית ומדויקים יותר.

3. ניהול חתימה ופרופיל משתמש

עד כה, מערכת הגיוס כללה אפשרות לנהל את החתימה האישית שלכם בהגדרות המשתמש. חתימה זו כוללת שם, תפקיד, קישורים לרשתות החברתיות. כעת, בוצע שדרוג שמאפשר לכם להחליט אם לכלול תמונה וגם מספר טלפון בחתימה . השדרוג הזה נותן לכם את יכולת ההתאמה האישית של החתימה שלכם על פי הצרכים האישיים שלכם.

4. שיפור מנגנון ניתוח קורות חיים

כחלק מהתכונות המובנות של מערכת הגיוס, היא מנתחת קורות חיים באופן אוטומטי, מה שמאפשר לכם להפיק את המידע החשוב על המועמדים בצורה מהירה ומדויקת. כעת, בוצעו תיקוני באגים שמטפלים בתקלות במנגנון זה, ומבטיח ניתוח מדויק וחלק יותר של קורות חיים.

5. שיפור מחולל הדוחות

במערכת קיימת אפשרות להפיק דוחות מותאמים אישית בעזרת מחולל הדוחות. כעת, בוצע תיקון באגים לשיפור תהליך הפקת הדוחות, כך שתקבלו דוחות מדויקים יותר ובמהירות רבה יותר, מה שמסייע לכם לעבוד עם נתונים בצורה חלקה ונטולת תקלות.

6. יכולות AI חדשות למשתתפי הבטא

כבר כמה חודשים שקבוצת הבטא שלנו נהנת מיכולות AI מתקדמות במערכת המאפשרות תהליך גיוס מהיר יותר, נוח יותר ודיוק רב יותר במציאת המועמדים המתאימים ביותר. כל זאת כדי לאפשר לכם לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הגיוס.

את כל היכולות המתקדמות של מערכת הגיוס החדשה שלנו Hunter AI,  החידושים שיכולים לשדרג את תהליכי הגיוס שלכם,ושלל הפתעות נוספות, אנחנו הולכים לחשוף בכנס חשיפת מערכת הגיוס שלנו בדצמבר הקרוב. מכירת הכרטיסים בעיצומה! אל תפספסו את ההזדמנות להיחשף לטכנולוגיה המתקדמת ביותר במערכות הגיוס.  

כל הפרטים לכנס שאסור לכם לפספס ממש כאן

אנחנו נמשיך להתקדם ולחדש, כדי שאתם תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר בצורה היעילה והנוחה ביותר.                             נשמח לשמוע את תגובותיכם ולעזור בכל שאלה או בעיה. עד הפעם הבאה!